De Vereniging

Wie zijn wij?

Als Supporters Vereniging De Blauwe zijn we de kloppende hartslag van de club. Wij organiseren sfeeracties, busreizen en andere evenementen om de teamgeest te versterken. Daarnaast zetten we ons in voor lokale goede doelen en onderhouden we een hechte band met medesupporters.

Onze passie voor de sport en onze club drijft ons om samen memorabele momenten te creëren en onze liefde voor voetbal te delen. Sluit je aan bij onze gepassioneerde gemeenschap en help mee ons team naar de overwinning te juichen!

Onze missie

Bij Supporters Vereniging De Blauwe is onze missie duidelijk - we streven ernaar om een onvergetelijke en positieve supporterservaring te bieden aan elke fan van onze club. Door onze passie voor voetbal te delen, willen we een hechte en gastvrije gemeenschap creëren waarin iedereen welkom is.

Met trots ondersteunen we niet alleen ons team in het stadion, maar zetten we ons ook in voor lokale initiatieven en goede doelen. Samen bouwen we aan een inspirerende en inclusieve voetbalgemeenschap waarin saamhorigheid, enthousiasme en liefde voor het spel centraal staan. Sluit je aan en help ons onze missie te verwezenlijken!

Foto Galerij