inschrijven

Welkom bij de supportersvereniging "De Blauwen"! Ben jij een enthousiaste fan van GVVV? Word dan lid van onze gepassioneerde gemeenschap. Als lid van "De Blauwen" maak je deel uit van een hechte groep supporters die dezelfde liefde delen voor onze club.

Als lid profiteer je van exclusieve voordelen, zoals toegang tot speciale evenementen en VIP-ervaringen tijdens wedstrijden. Daarnaast draag je direct bij aan de club door verschillende initiatieven te ondersteunen. We organiseren regelmatig bijeenkomsten waar fans samenkomen, vriendschappen sluiten en onze club aanmoedigen.

Het is eenvoudig om lid te worden van "De Blauwen". Jouw steun versterkt niet alleen onze supportersvereniging maar ook de band tussen de fans en de club. Lid zijn kan vanaf €15, inschrijven is mogelijk via onderstaand formulier. Download deze en lever hem in bij Karel van Basten.